Bine ați venit la centrul de asistenţă și suport online.


Această secțiune este destinată exclusiv CLIENȚILOR.


Pentru a fluidiza cererile de asistenţă și suport, utilizăm un sistem cu tichete.
Fiecărui tichet ii este alocat un număr, pe care il puteți folosi pentru a urmari răspunsurile.
Veți primi un răspuns pe email in maxim 48h.

Trebuie să vă înregistraţi pentru a folosi sistemul de asistenţă tehnică şi suport on-line.


Intrebari si raspunsuri


Inainte de a deschide un tichet, va rugam sa verificati daca problema dvs. nu este descrisa mai jos
Am constatat ca in 99% din cazuri, problema este legata de o situatie aparatuta la masina: GPS-ul (sau antena GPS-ului) nu mai sta in pozitie corespunzatoare, sau un fir de la GPS nu mai face bine contact,...
  • Nu vad mașina pe harta

    Intrati in meniul Harta -> Harta Vehicul, selectati vehiculul respectiv din tabelul din stanga sus (daca aveti mai multe masini), si in dreapa sus va apare "Ultima inregistrare GPS: ..."
    Verificati data si ora cand aparatul a transmis ultima data, apoi verificati in Rapoarte detaliate vehicul -> Detalii evenimente, daca va apare: "Lipsa Semnal GPS. Verificati antena"

  • Mașina transmite foarte rar, si pe harta apar doar linii drepte

    Verificati in Rapoarte Detaliate Vehicul -> Detalii evenimente, daca apar pozitii doar cam din 6 in 6 ore.
    În acest caz, inseamna ca firul galben nu mai face contact, aparatul nu detecteaza cand mașina este pornita, si transmite doar din 6 in 6 ore, ca si cum ar fi oprita.

  • Apare traseul pe harta, insa raportul "Foaie de parcurs sumar" nu contine date

    În acest caz, inseamna ca firul galben a fost legat impreuna cu cel rosu la +12(24)V permanent si nu la +12(24)V prin contact, iar aparatul nu detecteaza pornirea si oprirea.
    Aparatul transmite continuu, ca si cum mașina ar fi tot timpul pornita!





1. Inainte de a deschide un tichet va rugam verificati starea legaturilor aparatului, si modul in care clipesc ledurile.
Avem nevoie de aceasta informatie in diagnosticarea aparatului.

2. Va rugam verificati starea vehiculului in: Rapoarte detaliate vehicul -> Detalii evenimente,
t daca va apare: "Lipsa Semnal GPS. Verificati antena", ca mai jos:




Va rugam sa verificati prima data starea si pozitia antenei GPS.
(aceasta trebuie sa fie montata orizontal, si sa nu fie acoperita de parti metalice)

Abia daca ati urmat pasii de mai sus, deschideti un tichet nou:

Open a New Ticket


Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.

Check Ticket Status


We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.

Confirm ca am urmat pasii de mai sus:

Please Wait!

Please wait... it will take a second!