TEHNOLOGIE
- GNSS i sistem global positiong / Sistemul Global denavigaţie prin satelit.
- GPRS i General Packet Radio Service (GPRS) este un serviciu de date mobile orientate pachet bazat pe tehnologia 2G.
- SMS - i serviciul de mesaje scurte (SMS) este o componentă de text serviciu de mesagerie.
- Bluetooth i Bluetooth este un standard de tehnologie fără fir pentru schimbul de date pe distanţe scurte.
|
HARDWARE
- Antena GSM externă i O antenă , utilizat pentru conexiunea GSM. Conectat la dispozitivul FM prin conector extern.
- Antena GNSS externă i O antenă utilizat pentru conexiunea GPS. Conectat la dispozitivul FM prin conector extern.
- CAN J1939 i SAE J1939 este standardulde autobuz de vehicule utilizate pentru comunicare și diagnosticare între componente ale vehiculului
- CAN J1708 i SAE J1708 este un standard utilizat pentru comunicaţii seriale între ECU pe un vehicul grele și , de asemenea, între un computer și vehiculul
- RS232 - 2 i RS232 este un standard pentru transmiterea de comunicare serială a datelor
- RS485 - 1 i RS485 este un standard care definește caracteristicile electrice ale conducătorilor auto și receptoare pentru utilizare în sisteme de comunicaţii seriale
- DIN - intrare digitală - 4 intrări digitale i permit dispozitivului să detecteze stările logice 1 (activat) sau 0 (dezactivat).
- AIN - analogic de intrare - 3 i O intrare analogică convertește un nivel de tensiune într - o valoare digitală care pot fi stocate și procesate în aparat.
- Dout - 4 ieșiri digitale i permite dispozitivului de ieșire la stări logice 1 (face un circuit) și 0 (taie circuitul).
- 1-WireR - 1 i 1-WireR este un sistem de comunicaţii dispozitiv de autobuz care oferă date cu viteză redusă, de semnalizare, și puterea asupra unui singur conductor.
- Accelerometru i Accelerometru permite dispozitivului să indice dacă vehiculul este în mișcare sau nu, precum și măsuride accelerare.
- Acumulator - 550mAh Ni-MH 8,4V i permite aparatului să funcţioneze fără sursă de alimentare externă
- IP41 i protejate de instrumente și fire mici, de condensare.
- Memoria 1MB i memorie internă pentru stocarea înregistrărilor atunci când nu există o conexiune GPRS.
- Micro SD i slot pentru card Micro SD pentru stocarea înregistrărilor atunci când nu există o conexiune GPRS.
- 10 - 30V i gama de tensiune externă
- K-Line i permite obtinerea de date de vehicule de la tahograf
- Protecţie la supratensiune i Protejează dispozitivul de la tensiunea de salturi până la 90V
- 2x cartele SIM (dual-SIM) i permite de a pune 2 cartele SIM (poate fi de la diferiţi operatori) pentru conectarea la internet
- Interfaţă USB 2.0 i dispozitiv accesibil și configurabil prin USB
|
FIRMWARE
- TachoWeb synch. i TachoWeb este o platformă online care permite utilizatorului să descarce fișierele DDD. Procesul special de sincronizare poate fi folosit pentru a adopta dispozitivele existente in sistemul existent.
- iButton Notificarea i Notificarea iButton informează conducător auto, care iButton sau 1 fire cartea sa de RFID a fost scanat și stocat.
- LV-i poate sprijini LV-CAN200 este folosit pentru a asculta date de la vehiculele ușoare.Cu acest adaptor, dispozitivul FM poate să colecteze și să trimită astfel de date.
- ALL-i poate sprijini ALL-CAN300 este folosit pentru a asculta date de la orice tip de transport: vehicule ușoare, camioane, autobuze, agricultura și alte mijloace de transport speciale.Cu acest adaptor, dispozitivul FM poate să colecteze și să trimită astfel de date.
- Detectare de aprindere i O funcţie de detectare a aprinderii vehiculului, bazată pe o sursă de aprindere configurată (tensiune de alimentare externă, Intrare digitală 1 sau Movement).
- Geo-gard i O funcţionalitate, care generează un eveniment atunci când traversează o zonă definită.Poate fi folosit pentru a detecta oriunde intra sau intră mașină în zone personalizate
- Sleep / somn profund i moduri de lucru care permite dispozitivului FM pentru a reduce consumul de energie și de a economisi bateria autovehiculului.- În modul Sleep, dispozitivul FM dezactivează modulul GNSS și nu salvează sau trimite noi înregistrări de date periodice.- În modul de adormire în adâncime, aparatul FM stabilește modul de recepţie GNSS în modul de așteptare și dezactivează modulul GSM / GPRS, deși înregistrările periodice cu ultima coordonată cunoscute sunt salvate și trimise la server.
- Depășirea vitezei de detectare i Acest scenariu ajută la prevenirea de la depășirea vitezei fixe și inspectează conducător auto , dacă este necesar.Ieșirea digitală 1 este controlată de scenariul pentru nevoile utilizatorilor, pentru gestionarea buzzerului, a LED-urilor etc. În timpul evenimentului de depășire, ieșirea digitală 1 va fi activată și dezactivată până când viteza este mai mică decât viteza maximă permisă.
- I Firmware FOTA peste soluţia de aer.Software-ul este folosit pentru a trimite firmware-ul / configuraţia la dispozitivul FM prin reţeaua GPRS.
- Remote Log i Acest tip de FM logare de date este utilizat atunci când nu există posibilitatea de a se conecta la dispozitiv fizic.Dispozitivul stabilește conexiunea GPRS și activează link-ul către server, jurnalul este pornit în flux pe server până la expirarea timpului setat.
- Garmin i Garmin oferă un kit de gestionare a flotei instrument al interfeţei, care conectat la dispozitivul FM prin intermediul interfeţei RS232 permite șoferului să aibă o în vehicul lor pentru navigaţie în timp real, mesagerie și capabilităţi de expediere de locuri de muncă pentru a le ajuta să fie mai eficiente.
- GPRS comenzi i Este posibil pentru a trimite comenzi către dispozitivul FM utilizând GPRS.Comenzile GPRS pot fi utilizate pentru trimiterea comenzilor de configurare, depanare, ieșiri digitale etc. Aceste comenzi trebuie să fie codificate într-un format codec special.
- RFID RS232 i de identificare radio (RFID) este utilizarea unui sistem non-contact fără fir pentru a transfera date de la o etichetă atașată la un obiect, pentru identificarea automata a conducătorului auto.Cititorul poate fi conectat la dispozitivul FM prin interfaţa RS232.
- RFID 1-WireR i identificarea prin radiofrecvenţă (RFID) este utilizarea unui sistem non-contact fără fir pentru a transfera date de la o etichetă atașată la un obiect, pentru identificarea automata a conducătorului auto.Cititorul poate fi conectat la dispozitivul FM prin interfaţa cu 1 fir.
- iButton 1-WireR i iButton este un cip de identificare a conducătorului auto special , bazat pe protocolul 1-wire.Cititorul iButton extern cu 1 fir poate fi utilizat în paralel cu dispozitivele FM
- Temp.1-WireR i un senzor de temperatură care poate fi conectat la dispozitivul FM și furnizează informaţii prin protocolul de date 1 fire.
- Dispozitiv de blocare antifurt i Cu acest vehicul scenariu poate fi utilizat numai în cazul în care iButton este conectat.Puteţi conecta orice iButton pentru a trece de securitate Immobilizer.Dispozitivul FM Ieșirea digitală 2 este controlată de scenariul necesar utilizatorilor (de exemplu: pot fi conectate LED-uri, buzzer sau alt indicator).
- șofatul ecologic i Acest scenariu ajută la prevenirea și să inspecteze șofer despre conducere dure.Scenariul de conducere ecologică monitorizează continuu: forţele de accelerare, frânare și înclinare, în funcţie de construirea accelerometrului.Sensibilitatea de monitorizare este configurabilă.Dispozitivul FM Ieșirea digitală 1 este controlată de scenariul pentru nevoile utilizatorilor, buzzer sau LED-uri, de exemplu.
- De conducere verde i ajută la prevenirea și să inspecteze șofer despre conducere dure.Această funcţie funcţionează în paralel cu forţa de accelerare, forţa de frânare și unghiurile de virare.Fiecare eveniment dur de acţionare poate fi prezentat în timp real în timpul notificării prin LED sau sonerie.
- Monitorizarea de combustibil Monitorizarea LLS i de combustibil prin intermediul senzorilor LLS oferă posibilitatea de a măsurător sunt la nivel foarte precis de combustibil în autovehicul.Această funcţie poate fi bazată pe conectivitate digitală sau analogică.
- Monitorizarea de combustibil CAN FMS i Linia CAN FMS ofera abilitatea de a citi parametrii nivelului de combustibil pentru vehicule.Această funcţie funcţionează cu standardele de comunicare J1939 sau J1708.
- Contor de combustibil i ajută la monitorizarea fluxului de combustibil în vehicul și să transmită datele dedicate server.
- DDD descărcare și Tahograf de date on - line i Tahograf descărcare de date ajută utilizatorul să adune informaţii de la distanţă de tahograf. Datele de tahograf sunt transmise direct către dispozitivul de gestionare a flotei prin conexiunea k-line
- Bruiaj de detectare i bruiere de detectare informează șoferul cu sonerie sau cu LED - uri despre evenimente de radio de bruiaj.
- Sincronizarea timpului NTP. i Network Time Protocol (NTP) este folosit pentru a obţine momentul potrivit , fără conexiune GPS.Această funcţie oferă o capacitate de a monitoriza starea dispozitivului în timp real.
- GNSS de detectare i deconectaţi Detectarea Deconectati GNSS oferă o capacitate de a notifica utilizatorul despre GNSS antena dezasamblare.
- Transparent Mode (RS232) i RS232 este un standard utilizat pentru comunicaţie serială între dispozitive.În timpul utilizării conexiunii RS232 pot fi transmise diferite tipuri de date cum ar fi parametrii de combustibil sau mesajele.
- Eveniment SMS - i eveniment SMS este o funcţionalitate specială care este folosit pentru a notifica utilizatorul cu privire la starea iniţială de urmărire.Orice modificări ale vitezei, starea motorului, depășirea vitezei etc. vor fi informate prin SMS.
- Detecţie Ralanti i funcţionalitatea de detecţie Ralanti permite utilizatorului să monitorizeze timpul de lucru al motorului fără viteză iniţială.
- Contorul de kilometraj i este contorului de parcurs folosit pentru a calcula distanţa parcursă și pentru a produce aceste informaţii direct la server.
- Detecţie Trip i Trip de detectare este folosită pentru a informa utilizatorul cu privire la punctele de pornire și oprire în locaţia dedicată, în timp ce motorul este pornit sau oprit.
- Profiluri i Profiluri sistem de configurare oferă o capacitate de a configura dispozitivul cu diferite comportamente.De exemplu, dispozitivul poate modifica profilurile în timpul codului diferit al operatorului, în starea de funcţionare a motorului sau în cazul în care funcţionează.
- Scenarii integrate i Scenariile integrate ale dispozitivului sunt utilizate pentru a permite pur și simplu funcţionalitatea DEDICATE cum ar fi de conducere verde, peste excesul de viteză, de conducere autorizat sau dispozitiv de imobilizare.
- Configurarea de la distanţă prin SMS i Configurarea de la distanţă prin SMS oferă o posibilitatea de configurare a dispozitivului prin SMS
- Offline de urmărire i offline de urmărire este utilizat pentru a urmări poziţia obiectului în timp ce GPRS nu este activat.
- Auto Geofencing i poate detecta automat restricţionare zonală ori de câte ori mașina intră sau iese din zone personalizate cu aprindere dezactivată.
|